တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဂီတ၀ါသနာရွင္သူငယ္ခ်င္းအခ်ိဳ႕ အေနနဲ႕ ရတဲ့အခ်ိန္ေလးတစ္ခ်ိဳ႕ကိုဖဲ့ျပီး ေျမစမ္းခရမ္းပ်ိဳး ထားတဲ့ ဒီ Notation-Blog ေလးဟာ လာေရာက္လည္ပတ္သူ ဂီတ၀ါသနာရွင္မ်ား သတိထားမိ ၾကမည္ျဖစ္တဲ့အတိုင္း၊ ေတးသီခ်င္းေတြရဲ႕ နုတ္စ္ေတြခ်ည္းသက္သက္အတြက္သာ ရည္ရြယ္ တည္ေဆာက္ ထားခဲ့တာပါ။ Guitar-Blog တစ္ခုလံုး၀မဟုတ္သကဲ့သို႕ အင္တာနက္စာမ်က္နွာေပၚမွာ ျပည္တြင္း/ျပည္ပ Professional/Amateur Guitar-Blog ေပါင္းမ်ားစြာ နဂိုမူလကတည္းက တည္ရွိျပီးသားျဖစ္ေနလို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေနနဲ႕အခုအခ်ိန္ထလုပ္လို႕လည္း သူတို႕ေလာက္ျပည့္စံုနုိင္/ေကာင္း နုိင္မည္ မထင္တာေၾကာင့္ ဂစ္တာ ဘေလာ့ တစ္ခု လုပ္ဖို႕ အစီအစဥ္မူလကတည္းကလံုး၀မရွိခဲ့တာပါ။ ဒီ၀ါသနာရွင္ နုတ္စ္ဘေလာ့ရဲ႕ Team Member သူငယ္ခ်င္းအားလံုးဟာလည္း ဂစ္တာသမားေတြမဟုတ္ၾကပါဘူး။ ဂစ္တာသမား (၂)ဦးဘဲပါပါတယ္။ က်န္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြဟာ ကီးဘုတ္သမားေတြ၊ ဒရမ္မာေတြ၊ ေဘ့စ္သမားေတြပါ။ သုိ႕ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ နုတ္စ္ဘေလာ့ေလးကို ေစတနာအရင္းျပဳျပီး ရွိတဲ့ စုေဆာင္းထားတဲ့ ဂစ္တာစာအုပ္မ်ား ေပးပို႕လွဴဒါန္းသူတစ္ဦးေၾကာင့္သူ႕ေစတနာကို အသိအမွတ္ ျပဳဂုဏ္ျပဳတဲ့အေနနဲ႕ေကာ၊သူလွဴဒါန္းလာတဲ့ Pro အဆင့္ ဂစ္တာစာအုပ္ေတြ ကို အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ နုတ္စ္ေတြနဲ႕ရွင္းလင္း ေဖၚျပထားတာကိုအေၾကာင္းျပဳျပီး၊ နုတ္စ္မ်ားက ေျပာေသာ တီးခတ္မွဳဆိုင္ရာ နိသ်ည္းမ်ားဆိုတဲ့ Post ေလးတစ္ခု ကိုအခန္းအမွတ္စဥ္(၃၀)မွာ Bonus section တစ္ရပ္အေနနဲ႕ ေဖၚျပေပးခဲ့ျပီးျဖစ္ပါတယ္။
ယခုတစ္ခါ-ဘယ္နိုင္ငံကမွန္းမသိ၊ဘယ္သူမွန္းမသိ၊ဘယ္ေတာ့မွလည္း ေတြ႕ဆံုနုိင္ဖြယ္ရာ အေၾကာင္းမရွိေသာ-ေစတနာတစ္ခုတည္းနဲ႕ သူ႕စုထားတဲ့ အနွစ္နွစ္အလလ က နုတ္စ္ေပါင္းမ်ားစြာကို သူ႕ရဲ႕အဖိုးတန္ အခ်ိန္ေတြကိုဖဲ့ျပီး လာေရာက္လွဴဒါန္းသလို အခ်ိန္ပိုင္းလုပ္အား၀င္ေပးသြားတဲ့-ကူညီသြားခဲ့တဲ့ အင္မတန္ ေလးစားဖြယ္ရာေကာင္းတဲ့ သူ႕ကိုယ္သူ ကိုစတိဗ္ လို႕အမည္တပ္ထားတဲ့ ေလထဲက ဂီတသူငယ္ခ်င္း ဂစ္တာသမား တစ္ေယာက္ကို ေက်းဇူးတင္ယံုနဲ႕တင္မလံုေလာက္-လက္ေဆာင္လည္းေပးလို႕မရတာနဲ႕။ သူ႕ကိုလည္း အမွတ္တယ ဂုဏ္ျပဳေပးရာေရာက္ေအာင္၊ ေက်းဇူးေလးတစ္ဖဲ့လည္းဆပ္ခြင့္ရေအာင္၊ ဘယ္ဂစ္တာဘေလာ့ကမွ ေဖၚျပျခင္းမရွိေသးတဲ့ ဒီ ဂစ္တာအက္ဖက္မ်ားကိုခိ်န္ညွိျခင္း ဆိုတဲ့ အခန္း သစ္ေလးတစ္ခုကို Special Bonus Section တစ္ခုအေနနဲ႕ ထပ္မံဖြင့္လွစ္ေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ား....။
ဂစ္တာကို ေျမလွ်ဳိးမိုးပ်ံအဆင့္တီးတတ္ပါတယ္-နုတ္စ္ေတြကိုလည္း ေျပာင္းျပန္ေရးထားေတာင္ဖတ္နုိင္ပါတယ္။ ဆိုေပမဲ့ အလက္ထရစ္ဂစ္တာေတြနဲ႕ တီးေတာ့မယ္ဆိုရင္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြ နဲ႕မပါတ္သက္လို႕မရေတာ့ပါ ဘူး။ အဲဒီေတာ့မွ အက္ဖက္မခ်ိန္တတ္လို႕ အသံေၾကာင္ၾကီးေတြထြက္လာခဲ့ရင္ သြားပါျပီ။ ကိုယ့္ကို ဂစ္တာသမား ေကာင္းမွန္း မသိၾက-မေလးစားၾကေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြကို ကၽြမ္းက်င္ပိုင္နုိင္ေအာင္ခ်ိန္ တတ္ဖို႕က ေဆာလစ္ဂစ္တာေတြကိုင္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးသိၾကမွာပါခင္ဗ်ာ။ ဂစ္တာသမား တစ္ဦးခ်င္း အလိုက္ အက္ဖက္ခ်ိန္တဲ့ဆက္တင္ေတြ ကိုယ္ပိုင္ဟန္အသီးသီးရွိၾကတယ္ဆိုေပမဲ့၊ ေကာ္ပီသီခ်င္း ေတြ လိုက္တီးတဲ့ ဂစ္တာသမားေတြဟာ မူရင္းသီခ်င္းနုတ္စ္စာရြက္ၾကီးကိုကိုင္ထားျပီး မူရင္း ဂစ္တာသမားက အဲဒီ့သီခ်င္းအတြက္ခ်ိန္ထားတဲ့ ဂစ္တာအက္ဖက္္ဆက္တင္အတိုင္း အနီးစပ္ဆံုးလိုက္မခ်ိန္နုိင္ရင္- သူမ်ားသီခ်င္း ေတာ့ ယူတီးေသးတယ္။ မီွလည္းမမွီဘူးဆိုျပီး၀ိုင္းကဲ့ရဲ႕ေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္တာဟာ အရမ္းအေရးၾကီးပါတယ္။
နိဒါန္းရွည္လို႕မေကာင္းေတာ့ပါဘူး။ လိုရင္းသြားပါေတာ့မယ္။ ဂစ္တာအက္ဖက္မွာ မူလတံုးက Single Guitar Effect ေတြရဲ႕ေခတ္ပါ။ ေနာက္ေတာ့ IT ေခတ္ၾကီးျဖစ္လာေတာ့ ကြန္ျပဴတာစနစ္၊ဒစ္ဂ်စ္တယ္စနစ္ေတြထြန္း ကားလာေတာ့ ပို Convenient ျဖစ္တဲ့ Economy ျဖစ္တဲ့ Multi-Guitar-Effects Processor ေတြေပၚလာပါတယ္။ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္သံုးလာၾကပါတယ္။ ဂစ္တာအက္ဖက္ေလာက မွာ နံမည္ၾကီးတာက ကီးဘုတ္ေတြ ထုတ္တဲ့ နံမည္ေက်ာ္ Roland ကုမၸဏီၾကီးကထုတ္တဲ့ Boss တံဆိပ္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြပါ။
ေနာက္ပိုင္းမွာ Zoom ဂစ္တာအက္ဖက္နဲ႕။ Digtec တံဆိပ္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြလည္းလူသံုးမ်ား လာၾကပါတယ္။ နံမည္ေက်ာ္ ဂစ္တာကုမၸဏီၾကီးမ်ားျဖစ္ၾကတဲ့ Ibanez တို႕လဲ ဂစ္တာကုမၸဏီၾကီးမ်ားကလည္း သူတို႕ရဲ႕ မူပိုင္ Ibanez တံဆိပ္ Single Guitar Effect Pedal ေတြထုတ္လာၾကျပန္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာျပည္က တီး၀ိုင္းၾကီးေတြရဲ႕ ဂစ္တာပရိုေတြဟာလည္း Boss Single Effects ေတြကို အရင္ ဦးဆံုးနဲ႕အေတာ္ၾကာသံုးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ Multi-Guitar Effects ေတြကိုေျပာင္းသံုးလာၾကပါတယ္။
ကိုေဇာ္မ်ိဳးထြဋ္ ( Medium Wave ) တို႕ ၊ ကိုနုိင္ေဇာ္ ( Lazy Club )၊တို႕ ကိုေက်ာ္မင္း ( Evening Star ) ကေတာ့ live show ေတြတီးလာၾကရာမွာ Zoom တံဆိပ္ Multi-Guitar Effects ေတြ ကိုသံုးလာတာ သတိထားမိပါတယ္။ Lady Rock-Show မွာ ေတာ့ ကိုနုိင္ေဇာ္ဟာ Boss ME-50 Multi-Guitar Effects Processor ကို သံုးသြားတာ ၾကည့္လိုက္ရပါတယ္။
Single Guitar Effect Padel ေတြဘဲျဖစ္ျဖစ္ Multi Guitar Effects Processor ေတြဘဲျဖစ္ျဖစ္ ခ်ိန္ျပီေဟ့ ဆိုရင္ေတာ့ knob ေတြကို Manually လိုက္လွည့္ျပီး ခ်ိန္ရပါတယ္။ Single Effect ကေတာ့ knob တစ္ခုကိုခ်ိန္ ျပီး အေသထားလို႕မျဖစ္ျပန္ပါဘူး။ ေနာက္တမ်ိဳးျပန္ခ်ိန္ရင္ ျပန္လွည့္/ျပန္ထားပါဘဲ။ Multi Effect ေတြက ေတာ့ ပိုေကာင္းလာပါျပီ။ ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ့အသံတစ္ခုအတြက္ဆက္တင္တစ္ခုခ်ိန္ျပီးတာနဲ႕ Bank ထဲမွာ Save လုပ္ထားလို႕ရပါတယ္။ ဆက္တင္ေတြအမ်ားၾကီးကို တစ္ခုခ်င္းစိတ္ၾကိဳက္လိုက္ခ်ိန္ထားျပီးေတာ့မွ စင္ေပၚမွာ တီးရင္ Bank နံပါတ္ေတြကိုဘဲ Foot-Switch ေလးနဲ႕ လိုက္ေျပာင္းျပီးတီးလိုက္ယံုပါဘဲ။ ပိုအဆင္ေျပသြားပါျပီ။
Boss က ၂၀၀၈ခုနွစ္ထဲမွာ ေနာက္ဆံုးထြက္သြားခဲ့တဲ့ GT-10 ဆိုရင္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္စနစ္/ကြန္ျပဴတာစနစ္လံုး၀ ျဖစ္သြားသကဲ့သုိ႕ဘဲ knob ေတြအမ်ားၾကီးပါမလာေတာ့ပါဘူး။ ကြန္ျပဴတာက စက္၀ယ္ကတည္းက မူရင္းေအာ္တို ကြန္ျပဴတာက ခ်ိန္ေပးထားတဲ့ ဆက္တင္ခ်ည္း (၂၀၀)ေက်ာ္ပါလာလို႕ မိမိကအထူးခ်ိန္ေနစရာမလိုဘဲ အဲဒီ့ အမ်ိဳးအစား (၂၀၀)ထဲက ဘဲ ၾကိဳက္နွစ္သက္ရာ ကို ေရြးတီးလိုက္ယံုပါဘဲ။ အဲဒီ(၂၀၀)ထဲက အတိုးအက်ယ္နဲနဲ ထပ္ျပင္ခ်ိန္ျပီး Bank ထဲမွာ ကိုယ့္စိတ္ၾကိဳက္ ဆက္တင္ေနာက္ ထပ္ (၂၀၀)ထပ္ထည့္လို႕ရပါေသးတယ္။ ME-50 မွာေတာင္ Bank ထဲမွာဆယ္ဂဏန္းေလာက္ဘဲ Save လုပ္လို႕ရသလို၊ ကြန္ျပဴတာက အျဖစ္ေလာက္ နဲနဲေလးခ်ိန္ေပးထားတဲ့ ဆက္တင္ေတြကလည္းအေကာင္းစားေတြမဟုတ္ပါဘူး။ GT-10 မွာ ကက္တေလာက္ ထဲမွာကို ခ်ိန္ထားတဲ့ အက္ဖက္ဆင္တင္ေတြရဲ႕ အမည္ေတြကိုပါ ေဖၚျပေပးထားပါတယ္။ မေကာင္းတဲ့အခ်က္တစ္ခုကေတာ့ ေနာက္ဆံုးထုတ္ GT-10 မွာ ကြန္ျပဴတာက ဒစ္ဂ်စ္တယ္စနစ္နဲ႕ ေအာ္တို ခ်ိန္ထည့္ေပးထားတဲ့ အက္ဖက္္ဆင္တင္ ၂၀၀ လံုးက ေကာင္းေနေတာ့ Manual knob ေတြနဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ဆက္တင္ေတြ မခ်ိန္ျဖစ္ရာကေန ၾကာလာေတာ့ ဂစ္တာအက္ဖက္ ခ်ိန္ညွိတဲ့ စြမ္းရည္ေလ်ာ့ပါးသြားေစတတ္ျခင္းပါဘဲ။
ဂစ္တာကို ေျမလွ်ဳိးမိုးပ်ံအဆင့္တီးတတ္ပါတယ္-နုတ္စ္ေတြကိုလည္း ေျပာင္းျပန္ေရးထားေတာင္ဖတ္နုိင္ပါတယ္။ ဆိုေပမဲ့ အလက္ထရစ္ဂစ္တာေတြနဲ႕ တီးေတာ့မယ္ဆိုရင္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြ နဲ႕မပါတ္သက္လို႕မရေတာ့ပါ ဘူး။ အဲဒီေတာ့မွ အက္ဖက္မခ်ိန္တတ္လို႕ အသံေၾကာင္ၾကီးေတြထြက္လာခဲ့ရင္ သြားပါျပီ။ ကိုယ့္ကို ဂစ္တာသမား ေကာင္းမွန္း မသိၾက-မေလးစားၾကေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြကို ကၽြမ္းက်င္ပိုင္နုိင္ေအာင္ခ်ိန္ တတ္ဖို႕က ေဆာလစ္ဂစ္တာေတြကိုင္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးသိၾကမွာပါခင္ဗ်ာ။ ဂစ္တာသမား တစ္ဦးခ်င္း အလိုက္ အက္ဖက္ခ်ိန္တဲ့ဆက္တင္ေတြ ကိုယ္ပိုင္ဟန္အသီးသီးရွိၾကတယ္ဆိုေပမဲ့၊ ေကာ္ပီသီခ်င္း ေတြ လိုက္တီးတဲ့ ဂစ္တာသမားေတြဟာ မူရင္းသီခ်င္းနုတ္စ္စာရြက္ၾကီးကိုကိုင္ထားျပီး မူရင္း ဂစ္တာသမားက အဲဒီ့သီခ်င္းအတြက္ခ်ိန္ထားတဲ့ ဂစ္တာအက္ဖက္္ဆက္တင္အတိုင္း အနီးစပ္ဆံုးလိုက္မခ်ိန္နုိင္ရင္- သူမ်ားသီခ်င္း ေတာ့ ယူတီးေသးတယ္။ မီွလည္းမမွီဘူးဆိုျပီး၀ိုင္းကဲ့ရဲ႕ေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္တာဟာ အရမ္းအေရးၾကီးပါတယ္။
နိဒါန္းရွည္လို႕မေကာင္းေတာ့ပါဘူး။ လိုရင္းသြားပါေတာ့မယ္။ ဂစ္တာအက္ဖက္မွာ မူလတံုးက Single Guitar Effect ေတြရဲ႕ေခတ္ပါ။ ေနာက္ေတာ့ IT ေခတ္ၾကီးျဖစ္လာေတာ့ ကြန္ျပဴတာစနစ္၊ဒစ္ဂ်စ္တယ္စနစ္ေတြထြန္း ကားလာေတာ့ ပို Convenient ျဖစ္တဲ့ Economy ျဖစ္တဲ့ Multi-Guitar-Effects Processor ေတြေပၚလာပါတယ္။ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္သံုးလာၾကပါတယ္။ ဂစ္တာအက္ဖက္ေလာက မွာ နံမည္ၾကီးတာက ကီးဘုတ္ေတြ ထုတ္တဲ့ နံမည္ေက်ာ္ Roland ကုမၸဏီၾကီးကထုတ္တဲ့ Boss တံဆိပ္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြပါ။
ေနာက္ပိုင္းမွာ Zoom ဂစ္တာအက္ဖက္နဲ႕။ Digtec တံဆိပ္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြလည္းလူသံုးမ်ား လာၾကပါတယ္။ နံမည္ေက်ာ္ ဂစ္တာကုမၸဏီၾကီးမ်ားျဖစ္ၾကတဲ့ Ibanez တို႕လဲ ဂစ္တာကုမၸဏီၾကီးမ်ားကလည္း သူတို႕ရဲ႕ မူပိုင္ Ibanez တံဆိပ္ Single Guitar Effect Pedal ေတြထုတ္လာၾကျပန္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာျပည္က တီး၀ိုင္းၾကီးေတြရဲ႕ ဂစ္တာပရိုေတြဟာလည္း Boss Single Effects ေတြကို အရင္ ဦးဆံုးနဲ႕အေတာ္ၾကာသံုးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ Multi-Guitar Effects ေတြကိုေျပာင္းသံုးလာၾကပါတယ္။
ကိုေဇာ္မ်ိဳးထြဋ္ ( Medium Wave ) တို႕ ၊ ကိုနုိင္ေဇာ္ ( Lazy Club )၊တို႕ ကိုေက်ာ္မင္း ( Evening Star ) ကေတာ့ live show ေတြတီးလာၾကရာမွာ Zoom တံဆိပ္ Multi-Guitar Effects ေတြ ကိုသံုးလာတာ သတိထားမိပါတယ္။ Lady Rock-Show မွာ ေတာ့ ကိုနုိင္ေဇာ္ဟာ Boss ME-50 Multi-Guitar Effects Processor ကို သံုးသြားတာ ၾကည့္လိုက္ရပါတယ္။
Single Guitar Effect Padel ေတြဘဲျဖစ္ျဖစ္ Multi Guitar Effects Processor ေတြဘဲျဖစ္ျဖစ္ ခ်ိန္ျပီေဟ့ ဆိုရင္ေတာ့ knob ေတြကို Manually လိုက္လွည့္ျပီး ခ်ိန္ရပါတယ္။ Single Effect ကေတာ့ knob တစ္ခုကိုခ်ိန္ ျပီး အေသထားလို႕မျဖစ္ျပန္ပါဘူး။ ေနာက္တမ်ိဳးျပန္ခ်ိန္ရင္ ျပန္လွည့္/ျပန္ထားပါဘဲ။ Multi Effect ေတြက ေတာ့ ပိုေကာင္းလာပါျပီ။ ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ့အသံတစ္ခုအတြက္ဆက္တင္တစ္ခုခ်ိန္ျပီးတာနဲ႕ Bank ထဲမွာ Save လုပ္ထားလို႕ရပါတယ္။ ဆက္တင္ေတြအမ်ားၾကီးကို တစ္ခုခ်င္းစိတ္ၾကိဳက္လိုက္ခ်ိန္ထားျပီးေတာ့မွ စင္ေပၚမွာ တီးရင္ Bank နံပါတ္ေတြကိုဘဲ Foot-Switch ေလးနဲ႕ လိုက္ေျပာင္းျပီးတီးလိုက္ယံုပါဘဲ။ ပိုအဆင္ေျပသြားပါျပီ။
Boss က ၂၀၀၈ခုနွစ္ထဲမွာ ေနာက္ဆံုးထြက္သြားခဲ့တဲ့ GT-10 ဆိုရင္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္စနစ္/ကြန္ျပဴတာစနစ္လံုး၀ ျဖစ္သြားသကဲ့သုိ႕ဘဲ knob ေတြအမ်ားၾကီးပါမလာေတာ့ပါဘူး။ ကြန္ျပဴတာက စက္၀ယ္ကတည္းက မူရင္းေအာ္တို ကြန္ျပဴတာက ခ်ိန္ေပးထားတဲ့ ဆက္တင္ခ်ည္း (၂၀၀)ေက်ာ္ပါလာလို႕ မိမိကအထူးခ်ိန္ေနစရာမလိုဘဲ အဲဒီ့ အမ်ိဳးအစား (၂၀၀)ထဲက ဘဲ ၾကိဳက္နွစ္သက္ရာ ကို ေရြးတီးလိုက္ယံုပါဘဲ။ အဲဒီ(၂၀၀)ထဲက အတိုးအက်ယ္နဲနဲ ထပ္ျပင္ခ်ိန္ျပီး Bank ထဲမွာ ကိုယ့္စိတ္ၾကိဳက္ ဆက္တင္ေနာက္ ထပ္ (၂၀၀)ထပ္ထည့္လို႕ရပါေသးတယ္။ ME-50 မွာေတာင္ Bank ထဲမွာဆယ္ဂဏန္းေလာက္ဘဲ Save လုပ္လို႕ရသလို၊ ကြန္ျပဴတာက အျဖစ္ေလာက္ နဲနဲေလးခ်ိန္ေပးထားတဲ့ ဆက္တင္ေတြကလည္းအေကာင္းစားေတြမဟုတ္ပါဘူး။ GT-10 မွာ ကက္တေလာက္ ထဲမွာကို ခ်ိန္ထားတဲ့ အက္ဖက္ဆင္တင္ေတြရဲ႕ အမည္ေတြကိုပါ ေဖၚျပေပးထားပါတယ္။ မေကာင္းတဲ့အခ်က္တစ္ခုကေတာ့ ေနာက္ဆံုးထုတ္ GT-10 မွာ ကြန္ျပဴတာက ဒစ္ဂ်စ္တယ္စနစ္နဲ႕ ေအာ္တို ခ်ိန္ထည့္ေပးထားတဲ့ အက္ဖက္္ဆင္တင္ ၂၀၀ လံုးက ေကာင္းေနေတာ့ Manual knob ေတြနဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ဆက္တင္ေတြ မခ်ိန္ျဖစ္ရာကေန ၾကာလာေတာ့ ဂစ္တာအက္ဖက္ ခ်ိန္ညွိတဲ့ စြမ္းရည္ေလ်ာ့ပါးသြားေစတတ္ျခင္းပါဘဲ။
ွSingle Guitar Effects ေတြနဲ႕ ဂစ္တာအက္ဖက္စစ္စတမ္ တစ္ခုရဲ႕ ပံုကိုေအာက္ပါအတိုင္းနမူနာတင္ျပအပ္ ပါတယ္။ ေတြ႕ျမင္ရတဲ့အတိုင္းဘဲ Chain တစ္ခုထဲမွာ Distortion , Chorus, Compressor, Preamp, Reverb, Delay, Equalizer, Noise Supressor စသည္ျဖင့္ Single Guitar Effect Padel ေတြကို Wah Wah တို႕ Volume တို႕လို Expression Pedal ေတြနဲ႕ ၾကားခံဆက္သြယ္ေပးထားပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက်ေတာ့ ေဟာလို ဂစ္တာ မကိုင္ခ်င္လို႕ Acoustic Simulator တို႕လို ဆင္ဂယ္ ဂစ္တာအက္ဖက္မ်ိဳး ေတြနဲ႕လည္း ထည့္တြဲထား လိုက္ပါေသးတယ္။
Multi-Guitar Effects Processor ကို ကိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အရမ္းအဆင္ေျပသြားပါျပီ။ ရွိသမွ် Single Effects ေတြရဲ႕ အသံေတြအားလံုးကိုထည့္ေပးထားသလို Expression Padel ကိုေတာ့ တစ္ခုဘဲ ထားလိုက္ပါေတာ့ တယ္။ တစ္ခုထဲမွာဘဲ ဖိနင္းျပီး Wah Wah ေတြ ေရြးတီးမယ္။ Wah Wah ျဖဳတ္လိုက္ရင္ဘဲ Volume ျဖစ္ေနပါျပီ။ဒီသေဘာပါ။
Multi-Guitar Effects Processor ကို ကိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အရမ္းအဆင္ေျပသြားပါျပီ။ ရွိသမွ် Single Effects ေတြရဲ႕ အသံေတြအားလံုးကိုထည့္ေပးထားသလို Expression Padel ကိုေတာ့ တစ္ခုဘဲ ထားလိုက္ပါေတာ့ တယ္။ တစ္ခုထဲမွာဘဲ ဖိနင္းျပီး Wah Wah ေတြ ေရြးတီးမယ္။ Wah Wah ျဖဳတ္လိုက္ရင္ဘဲ Volume ျဖစ္ေနပါျပီ။ဒီသေဘာပါ။
ေကာင္းမြန္ ခ်ိဳသာတဲ့ ဂစ္တာကာလာ တစ္မ်ိဳးရဖို႕ ဂစ္တာအက္ဖက္ရဲ႕ knob ေတြကိုနာရီလက္တံေတြလို တစ္ခု ခ်င္းလိုက္ခ်ိန္လိုက္ နားေထာင္လိုက္လုပ္ယံုနဲ႕ မရေသးျပန္ပါခင္ဗ်ာ။ Guitar Amp က Tone, Volume , Level စတဲ့ knob ေပါင္းမ်ားစြာကိုလည္းလိုအပ္သလို လိုက္ကလိရျပန္ပါတယ္။ ဒါတင္ဘဲလားဆို္ေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူးခင္ဗ်။ ကိုယ္ကိုင္ထားတဲ့ ေဆာလစ္ဂစ္တာ မွာပါလာတဲ့ Tone, Volume knob ေတြအျပင္ Pick-Up Selector နဲ႕လဲ သီခ်င္းအလိုက္လိုသလို လိုက္ေရြးျပီး ဦးေဏွာက္စားရျပန္ပါေသးတယ္။ ဂ်ိဳးစထရာနီတို႕ကိုင္တဲ့ Ibanez Solid Guitar မွာ Double Coiled-Hamburging Pickup ၂ ခုသာပါတယ္ ဆိုေပမဲ့။ ကုိစတိေဗၾကီးတို႕ ၊ ေပါလ္ဂီဘတ္တို႕ကိုင္တဲ့ Ibanez ေတြက်ေတာ့ Double Coiled-Hamburging Pickup ၂ ခုၾကားမွာ Single Coiled Pick-up တစ္ဘားထပ္ထည့္ထားလိုက္လို႕ လိုအပ္တဲ့အသံရဖို႕ Selector နဲ႕ (၅)ခ်က္ေတာင္ ေရြးေနရပါတယ္။
ကုိယ့္စိတ္ၾကိဳက္ အသံကာလာတစ္ခုအတြက္ အက္ဖက္ဆက္တင္တစ္ခုခ်ိန္တြယ္ထားျပီးကာမွ Pedal တစ္ခုလည္း ေျပာင္းနင္းလိုက္ေရာ အသံက်ယ္ၾကီးေျပာင္းထြက္လာျပန္ရင္လည္း ေမာရျပန္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကာလာတစ္ခုနဲ႕တစ္ခုအၾကား အသံအတိုးအက်ယ္ ဆက္တင္ကိုလည္း ညီေနေအာင္ ညွိခ်ိန္ထားရပါေသးတယ္။
ဒါေၾကာင့္ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္တာ..ဒီလို-ဒီလို..ဦးေဏွာက္စားပါတယ္။
ကုိယ့္စိတ္ၾကိဳက္ အသံကာလာတစ္ခုအတြက္ အက္ဖက္ဆက္တင္တစ္ခုခ်ိန္တြယ္ထားျပီးကာမွ Pedal တစ္ခုလည္း ေျပာင္းနင္းလိုက္ေရာ အသံက်ယ္ၾကီးေျပာင္းထြက္လာျပန္ရင္လည္း ေမာရျပန္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကာလာတစ္ခုနဲ႕တစ္ခုအၾကား အသံအတိုးအက်ယ္ ဆက္တင္ကိုလည္း ညီေနေအာင္ ညွိခ်ိန္ထားရပါေသးတယ္။
ဒါေၾကာင့္ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္တာ..ဒီလို-ဒီလို..ဦးေဏွာက္စားပါတယ္။
ပထမဦးဆံုး Boss ကုမၸဏီကဘဲ သူထုတ္လိုက္တဲ့ Boss Single Guitar Effect Padel ေတြကို စတင္ သံုးစြဲတဲ့ဂစ္တာသမားေတြ ဦးေဏွာက္စားမွာစုိးလို႕ အေကာင္းဆံုး အျပင္း/အေပ်ာ့ ဂစ္တာအက္ဖက္ ဆက္တင္ေတြကို Manual Handbook စာအုပ္ေလးထုတ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလး ေကာင္းပါတယ္။ ဒီစာအုပ္ထဲမွာ သူ႕ Sigle Effect တစ္ခုခ်င္းကို ဘယ္လိုခ်ိန္ရမယ္။ ခ်ိန္ျပီးရင္ တြဲဖက္မဲ့ Guitar Amp က Nob ေတြကိုလည္းဘယ္လိုအေနအထားမွာ လိုက္ထားေပးရမယ္ဆိုတာကို အေသးစိတ္ေလး ေဖၚျပ ေပးထားလို႕ ေတာ္ေတာ္ေလးေကာင္းပါတယ္။ ဒီစာအုပ္ဟာ Boss Single Guitar Effect Pedal အတြက္သက္သက္သာျဖစ္ျပီး Boss Multi-Effects Processor ေတြအတြက္ေတာ့ သီးသန္႕ေဖၚျပထုတ္ေ၀ျခင္း မျပဳေတာ့ပါဘူး။ Multi-Effects Processor ဆိုတာကလည္း Single effects သံေတြကို Computer Board တစ္ခုတည္းမွာ စုထည့္ထားတယ္ ဆိုကတည္းက ဒီစာအုပ္လိုက္ဖတ္ျပီး Multi-Effects Processor ကိုလည္း လိုက္ကစားလိုက္ယံုဘဲလို႕ ေမွ်ာ္လင့္ထားတယ္ထင္ပါတယ္။
အထက္ေဖၚျပပါ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ေတြကို Manual Handbook စာအုပ္ေလး ကို ေအာက္မွာ ေဒါင္းလုပ္ရယူလိုက္ပါ။ ထံုးစံအတိုင္း မူပိုင္ခြင့္ စိုးရိမ္မိလို႕ စကား၀ွက္ထည့္ထားျပီး၊ စကား၀ွက္ကေတာ့ Steve ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီနုတ္စ္ဘေလာ့ရဲ႕ Guest of Honour ျဖစ္သူ ကိုစတိဗ္ ကို ရည္ရြယ္ပါတယ္။
အထက္ေဖၚျပပါ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ေတြကို Manual Handbook စာအုပ္ေလး ကို ေအာက္မွာ ေဒါင္းလုပ္ရယူလိုက္ပါ။ ထံုးစံအတိုင္း မူပိုင္ခြင့္ စိုးရိမ္မိလို႕ စကား၀ွက္ထည့္ထားျပီး၊ စကား၀ွက္ကေတာ့ Steve ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီနုတ္စ္ဘေလာ့ရဲ႕ Guest of Honour ျဖစ္သူ ကိုစတိဗ္ ကို ရည္ရြယ္ပါတယ္။
ဆက္လက္ျပီးေတာ့ ကမၻာေက်ာ္ဂစ္တာသမားတစ္ဦးခ်င္းအလိုက္ သိရွိထားတဲ့ ဂစ္တာ အက္ဖက္ ဆက္တင္ေလးအခ်ိဳ႕ ကိုတင္ျပလိုက္ခ်င္ပါတယ္။
ကို Steve Vai ၾကီးခ်ိန္ညွိေသာ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ ေကာက္ေၾကာင္း
ပထဦးဆံုးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ေလထဲက သူငယ္ခ်င္း ျမန္မာကိုစတိဗ္ၾကိဳက္တဲ့ ကမၻာ့ အေကာင္းဆံုး ဂစ္တာသမား ကို Steve Vai ၾကီးရဲ႕ ဂစ္တာ Effect Setting Sample ေလးတစ္ခုပါ။
ကို Steve Vai ၾကီးဟာ သူ႕မူပိုင္ Ibanez JEM ေဆာလစ္ေတြနဲ႕အတူ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြကိုအသံုးျပဳတဲ့အခါ မွာ မူလအစက Single Guitar Effect ေတြကိုဘဲ တစ္စိုက္မတ္မတ္အသံုးျပဳခဲ့တာပါ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ Single Effects ေတြနဲ႕အတူ Multi-Effects Processor ကိုပါ ပူးတြဲသံုးစြဲလာခဲ့ပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕ ေနာက္ဆံုး DVD Live Show ေခြမွာ Single Effects ေတြနဲ႕အတူ Zoom Multi-Effects Processor ၾကီးကို Expression Pedal ေတြအမ်ားၾကီးနဲ႕ တြဲသံုးျပသြား ခဲ့ပါတယ္။ နမူနာ ဗီဒီယိုျဖစ္တဲ့ Now We Run ဂစ္တာဆိုလိုကို ဒီမွာ ၾကည့္နုိင္ပါတယ္။
ကို Steve Vai ၾကီး ၾကိဳက္တဲ့ Boss Single Effect Pedal ကေတာ့ လိေမၼာ္ေရာင္ DS-1 ပါ။ ဒီ Boss DS-1 Distortion Pedal ကို သူ႕စိတ္ၾကိဳက္ အျခား အေမရိကန္ ဂစ္တာအက္ဖက္အခ်ိဳ႕နဲ႕ Expression Pedal ေတြနဲ႕သူအျမဲဘဲ တြဲအသံုးျပဳခဲ့တာပါ။
ကို Steve Vai ၾကီးၾကိဳက္ေသာ Boss DS-1 Distortion Single Guitar Effect Pedal
ကို Steve Vai ၾကီးနဲ႕ သူ႕ Guitar Effects Network
ေနာက္ပိုင္းမွာ ကို Steve Vai ၾကီးဟာ Ibanez ဂစ္တာကုမၸဏီၾကီးနဲ႕ သူ႕ရဲ႕ ရိုက္စားအစီအစဥ္ၾကီးမွာ JEM ဂစ္တာေတြသာမကေတာ့ဘဲ Steve Vai မူပိုင္ Distortion Pedal ဆိုျပီး ထုတ္လုပ္လာျပန္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ အျခား Single Effects Pedal ေတြ နဲ႕ ပူးတြဲအသံုးျပဳရာမွာ သူရဲ႕ မူပုိင္ Ibanez Distortion Pedal မွာ သူရဲ႕ Personal ဆက္တင္ ကို ေအာက္ ပါအတိုင္းေဖၚျပေပးလုိက္ပါတယ္။ အဲဒီ့ Distortion Effect မွာ ပံုမွာျပထားတဲ့အတိုင္းဘဲ Green Channel နဲ႕ Red Channel ဆိုျပီး ၂ မ်ိဳးပါျပီး။ အဲဒီ့ခ်န္နယ္ ၂ ခု မွာ ကို Steve Vai ၾကီး ခ်ိန္ထားတာကို နာရီနဲ႕ေဖၚျပထားတာကိုရွဳစားေလ့လာပါ။ ကို Steve Vai ၾကီးဟာ Level ကိုအျမဲ တမ္း ၁၃း၀၀ နာရီမွာထားေလ့ရွိတာကိုေလ့လာမွတ္သားမိပါတယ္။
Herman Li ခ်ိန္ညွိေသာ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္
ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ကမၻာေက်ာ္ဂစ္တာသမားတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ အဂၤလိပ္ DragonFocre တီး၀ိုင္းရဲ႕ လိဒ္ဂစ္တာရစ္ဇ္ Herman Li ရဲ႕ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္တဲ့ ဆက္တင္ေလးတစ္ခုပါ၊
Li ဟာ သူ႕မူပိုင္ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ မွာ Reverb ကိုအျမဲသတ္ထားေလ့ရွိပါတယ္တဲ့။
Overdrive နဲ႕ Treble ကုိေတာ့ ကိုစတိေဗတို႕လို မခ်ိဳထားဘဲ ေတာ္ေတာ္ေလးတင္ထားပါတယ္။
ေအာက္မွာေလ့လာၾကည့္လိုက္ပါခင္ဗ်ာ။
Li ဟာ သူ႕မူပိုင္ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ မွာ Reverb ကိုအျမဲသတ္ထားေလ့ရွိပါတယ္တဲ့။
Overdrive နဲ႕ Treble ကုိေတာ့ ကိုစတိေဗတို႕လို မခ်ိဳထားဘဲ ေတာ္ေတာ္ေလးတင္ထားပါတယ္။
ေအာက္မွာေလ့လာၾကည့္လိုက္ပါခင္ဗ်ာ။
Roland Boss ME-50 မယ္လ္တီဂစ္တာအက္ဖက္၏ စံျပဆက္တင္မ်ား
ေနာက္ဆံုးတင္ျပလိုက္ခ်င္တာကေတာ့.. Lazy Club က ကိုနုိင္ေဇာ္ Lady Rock Live Show မွာ တီးခဲ့တဲ့ Boss ME-50 Multi-Guitar Effects Settings မ်ား စုေဆာင္းတင္ျပခ်က္ပါ။
Band တစ္ခုခ်င္းအလိုက္၊ နံမည္ေက်ာ္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ခ်င္းအလိုက္ Boss ME-50 Multi-Guitar Effects ကို ခိ်န္ထားတဲ့ အဖိုးတန္ Setting ေတြကို စုေဆာင္း ေဖၚျပထားတာပါ။ ရွားရွားပါးပါးေလးရရွိထားတာပါ။ ေအာက္ေဖၚျပပါ Boss ME-50 Multi-Guitar Effects Processor ဓါတ္ပံု ကို Click လုပ္ျပီး ဂစ္တာအက္ဖက္ Setting Chart ကို Download ရယူနုိင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။
..........ႏွင့္....တို႕ ခ်ိန္ညွိေသာ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္မ်ား (မၾကာမီ..တင္မည္...ေမွ်ာ္ပါေနာ္ )
အထက္ပါအတိုင္း ဂစ္တာအက္ဖက္မ်ားကိုခ်ိန္ညွိျခင္းနဲ႕ ပတ္သက္လို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ေလ့လာစုေဆာင္းတင္ျပခ်က္ မ်ားဟာ ခပ္ပါးပါးေလးမွ်သာျဖစ္ပါတယ္။ ၀ါသနာတူသူငယ္ခ်င္းမ်ားအေနနဲ႕က ဒါေလးအခ်ိဳ႕ကိုေလ့လာမွီျငမ္း ျပီး မိမိတို႕ၾကိဳက္နွစ္သက္ရာ ဂစ္တာအက္ဖက္္ဆက္တင္မ်ားကို စိတ္ၾကိဳက္ခ်ိန္တြယ္ျပီး၊ ဂစ္တာသံကာလာလွလွေလးေတြကို ဖန္တီးေဖၚက်ဴးနုိင္ၾကပါေစ လို႕ဆႏၵျပဳလိုက္ရပါတယ္ခင္ဗ်ား။
ဂီတ၀ါသနာတူသူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲ႕
ဤ ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္ညွိျခင္း အမွတ္တယ Post ေလးနဲ႕ ဒီနုတ္စ္ဘေလာ့ေလးအေပၚ သံေယာဇဥ္ၾကီးေသာ -အမ်ားၾကီးေပးဆပ္ခဲ့ေသာ ဘယ္ကမွန္း/ဘယ္သူမွန္း လည္း မသိေသာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ေလထဲက သူငယ္ခ်င္း၀ါသနာရွင္ ျမန္မာလူမ်ိဳး ဂစ္တာသမား ကို Steve ကို မွတ္တမ္းတင္ ဂုဏ္ျပဳအပ္ပါသည္။
ဂီတ၀ါသနာတူသူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲ႕
ဤ ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္ညွိျခင္း အမွတ္တယ Post ေလးနဲ႕ ဒီနုတ္စ္ဘေလာ့ေလးအေပၚ သံေယာဇဥ္ၾကီးေသာ -အမ်ားၾကီးေပးဆပ္ခဲ့ေသာ ဘယ္ကမွန္း/ဘယ္သူမွန္း လည္း မသိေသာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ေလထဲက သူငယ္ခ်င္း၀ါသနာရွင္ ျမန္မာလူမ်ိဳး ဂစ္တာသမား ကို Steve ကို မွတ္တမ္းတင္ ဂုဏ္ျပဳအပ္ပါသည္။
ကို စတိဗ္ခင္ဗ်ား.. ဖတ္ျပီးရင္ ေကာ္မန္႕ေလးမ်ားလည္းေပးသြားနုိင္ပါတယ္ေနာ္။ ခင္ဗ်ားအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ေပးဆပ္တံု႕ျပန္မွဳေသးေသးေလးတစ္ခုပါခင္ဗ်ာ။
ReplyDeleteကိုစတိဗ္ ကို အစဥ္အျမဲေလးစားေက်းဇူးတင္လွ်က္ရွိေသာ...
Blogging Team
ဖတ္ျပီး ေနေတာင္မေနတတ္ဘူးဗ်ာ ... ေက်းဇူးလည္းတင္၊ ၀မ္းလည္းသာပါတယ္ ...
ReplyDeleteဘေလာ့မွာ လာေရာက္လည္ပတ္၊ နုတ္ေတြရယူေလ့လာတဲ့ ျမန္မာေတြထဲက Funtwo လို၊ Sungha Jung လို ျမန္မာေလးေတြ ေပၚေပါက္လာခဲ့မယ္ဆိုရင္ က်ြန္ေတာ္အခ်ိန္ကုန္လူပန္းခံရက်ဳိးနပ္ပါတယ္ လို႕ ...
ako steve nae myanmar note site pai shin myarr kha byar
ReplyDeletenyi ka effect ma buy ng tayy loe nyi computer layy hmar Amplitube Metal software layy htae htarr par tal but setting ma chein tat tog kya nor guiter ka htwat tae voice ka ma hla woo phyit nay loe par speaker ka tog yoe2 computer speker lay pal use par tal ta kal loe ako toe help ng mal so yin kyay zuu pyu pee lann hnyon payy loe ya ma lar ti woo..... pee tog nyi ka Zoom ka htote tae G2 effect ko buy phoe money su nay loe par ta lat sa htal eld G2 effect lay yae setting lay ko par pyaw pya payy ng ma lar ma ti woo kha byar....kyay zuu myarr kyee tin par tal
ကိုအၾကီးေကာင္ရဲ႕ ဘားဂလိပ္ကိုလိုက္ဖတ္ရတာ ေမာလိုက္တာဗ်ာ..။
ReplyDeleteျမန္မာလိုမရိုက္နိုင္ရင္ အ၈ၤလိပ္လိုရိုက္ေပးရင္ေတာ့ေကာင္းမယ္။
အက္ဖက္၀ယ္ရင္ Multi Guitar Effects ဘဲ ၀ယ္တာ ပို Economy ျဖစ္တယ္ဗ်။ Digtec တို႕ ZOOM တို႕ထဲမွာ ေဒၚလာ ၁၅၀ ေလာက္ပတ္၀န္းက်င္ မယ္လ္တီအက္ဖက္ေလးေတြရွိပါတယ္ဗ်ာ။ Rock ေတြတီးတဲ့ Distortion ပါမယ္။ Acoustic သံပါမယ္ဗ်ာ။ Wah Wah ပါမယ္ဗ်ာ။ အေတာ္ေလးျပည့္စံုေနပါျပီ။ ေဒၚလာ 100 နဲ႕ 200 ၾကားဘဲရွိတယ္ Multi Guitar Effects ေလးေတြကို ဒီမွာ တစ္စုတစ္စည္းထဲၾကည့္လိုက္ဗ်ာ..
http://guitars.musiciansfriend.com/navigation/guitar-multi-effects?N=100001+338523+8
ီDigtec ကို 99 ေဒၚလာနဲ႕ေတာင္ရနုိင္ေသးတယ္။
ဒီမွာ ေဒၚလာ 50 နဲ႕ 100 ၾကားမွာဘဲရွိတဲ့ မယ္လ္တီ၈စ္တာအက္ဖက္ေလးေတြ။
http://guitars.musiciansfriend.com/navigation/guitar-multi-effects?N=100001+338523+7
ကိုအၾကီးေကာင္..ကြန္ျပဴတာနဲ႕ခ်ိတ္ျပီးေဆာ့၀ဲနဲ႕တီးတာကိုသိပ္ေတာ့အားမေပး ခ်င္ဘူးဗ်ာ။ ကိုစတိဗ္တို႕ေတာ့တီးလိုက္ သြင္းလုိက္လုပ္ေနတာသိပါတယ္။
ကိုယ္က စင္ေပၚအထိတက္မယ္လို႕ ရည္မွန္းခ်က္ရွိရင္ လက္ေတြ႕ မယ္လ္တီးအက္ဖက္ေလးေတြကိုသာ၀ယ္သံုးပါ။ ေစ်းမရွိပါဘူး။ မိဘေတြကလဲ မဟုတ္တာသာအားမေပးတာပါ။ ဒါေလးေလာက္ေတာ့ခြင့္ျပဳပါလိမ့္မယ္ ကိုအၾကီးေကာင္ေရ....
ဟုတ္ကဲ႔ ခုလုိလမ္းညြန္ေပးတာေက်းဇူးပါအကုိ Metallica song tab ေလးေတြ 100 ေက်ာ္ေတာ႔ ရွိ တယ္အကုိ ဒီ site မွာ အကုိ တင္မယ္ဆုိ ရင္ ညီ ပို႔ ေပး လို႕ ရ မယ္ ေနာ္
ReplyDeleteပို႕သာပုိ႕၊လွဴသာလွဴပါ ကိုအၾကီးေကာင္ေရ။ ဒီ Site အီးေမးကိုေပါ့ေနာ္။
ReplyDeleteဒါမွသူမ်ားေတြလဲရျကမွာ။ ကိုယ္ခ်ည္းဘဲမယူဘဲ ကိုယ္ကရွိတာေလးေတြလဲ
ရွဲလွဴေပးမွ သဘာ၀က်မွာေပါ့။ ဒါမွသာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၀ါသနာရွင္နုတ္စ္ ဘေလာ့ေလးေရရွည္ရပ္တည္လို႕ရမွာေပါ့ဗ်ာ။ မ်ားေလ။စံုေလ ေကာင္းေလပါဘဲ။ စာျကည့္တိုက္ၾကီးတစ္ခုလိုေပါ့။ စာအုပ္ေတြလွဴလာလို႕စံုေလပိုေကာင္းေလဘဲ။
ကိုအၾကီးေကာင္ဆီက Metallica Tab ေတြရလာရင္ အခန္း(၁၈) Heavy Metal Notations အခန္းထဲမွာ ျဖစ္ျဖစ္၊ ထည့္ Update လုပ္ေပးျပီး ကိုအၾကီးေကာင္ကို Credit ေပးလိုက္ပါအံုး ရြာစားေရ.....
အကုိတုိ႔ေ၇ rar file နဲ႔ send လုိက္ပါပီ dl လုပ္မရ ရင္ coment ခ်န္ခ႔ဲပါ
ReplyDeleteက်ြန္ေနာ္ 1 ခု ခ်င္း စီ ၿပန္ send ေပး ပါမယ္